Als u op enig moment geen order kunt plaatsen via ons platform, heeft u de mogelijkheid om een e-mailorder te plaatsen. Indien u daar niet toe in staat bent, kunt u bij uitzondering een telefonische order plaatsen.
E-mailorders en telefonische orders zijn onderworpen aan de voorwaarden die zijn uiteengezet in het document Orders & Orderuitvoeringsbeleid.
Voorwaarden
- Indien niet alle gegevens op de juiste wijze zijn doorgegeven, zullen we uw order niet kunnen uitvoeren.
- Uw vrije ruimte moet toereikend zijn op het moment dat de order wordt behandeld.
- De maximale waarde van een e-mailorder of een telefonische order bedraagt €100.000.
- E-mailorders moeten afkomstig zijn vanaf het e-mailadres dat gekoppeld is aan uw persoonlijke DEGIRO account.
- Er zijn extra kosten verbonden aan het plaatsen van een e-mailorder. Raadpleeg het Tarievenoverzicht voor meer informatie.
- Met een e-mailorder of telefonische order kunt u enkel een dagorder plaatsen.
Wanneer u naar aanleiding van een technisch probleem bij DEGIRO een e-mailorder of telefonische order plaatst, kunt u de extra gemaakte kosten terugvragen.
E-mailorders worden op een best-effort basis en in de volgorde waarin de Order Desk deze heeft ontvangen in behandeling genomen. Dit betekent dat wij u niet kunnen garanderen dat uw order op een specifiek tijdstip wordt uitgevoerd. Het is mogelijk dat het prijsniveau ten tijde van de orderafhandeling afwijkt van het prijsniveau ten tijde van ontvangst van de order.
Meer informatie over Orders en Orderuitvoering kunt u vinden in onze FAQ over orders.
Hoe plaats ik een e-mail order?
Om een e-mailorder te plaatsen, stuurt u een e-mail naar orders@degiro.nl vanaf het adres waarmee u bij DEGIRO geregistreerd bent. Hierbij is het belangrijk dat u de volgende informatie meestuurt:
- Gebruikersnaam van uw DEGIRO account (dit is niet uw e-mailadres)
- Naam van het product of ISIN code/optieserie
- Kopen/verkopen/annuleren
- Aantal stuks/Te verhandelen hoeveelheid
- Ordertype (market- of limietorder)
- Prijs waartegen u uitvoering van uw order wilt (in geval van een limietorder)
- Beurs waarop u de order wilt plaatsen
Let op, bij het doorgeven van een e-mailorder is het enkel mogelijk om een marketorder of een limietorder door te geven. Het is niet mogelijk om een combinatieorder op te geven.
Hoe plaats ik een telefonische order?
Het plaatsen van een telefonische order is alleen mogelijk als u niet in staat bent een order via het platform of per e-mail te plaatsen. U kunt een telefonische order plaatsen door te bellen naar onze Service Desk. Een collega van de Service Desk zal u doorverbinden met de Order Desk. Houd er rekening mee dat u verificatievragen moet beantwoorden over uw account voordat u wordt doorverbonden.