Er kunnen meerdere oorzaken zijn waardoor uw order niet wordt uitgevoerd.
In de eerste plaats is het mogelijk dat er niemand is die de andere kant van de transactie wenst in te nemen. Uw order blijft dan openstaan tot deze gevuld is of totdat deze expireert.
Een tweede reden voor het niet uitvoeren van uw order kan zijn dat de order afgewezen is. De weigering van uw order kan verschillende oorzaken en redenen hebben. Dit kan te maken hebben met de order zelf, de verbinding met de beurs, eventuele corporate actions in het onderliggende product of met de regels en werkwijzen van de beurs waar de orders naar verstuurd moeten worden. Zie ook: "Waarom is mijn order geweigerd?". Wij willen u aanraden om vertrouwd te raken met de verschillende vereisten van de beurs waarop u handelt.
Indien u verder onderzoek wenst te doen naar een mogelijke oorzaak kunt u eveneens de websites van de beurs, de investor relations-pagina van het bedrijf zelf, of de uitgever (indien van toepassing) bezoeken.
Mocht u geen verklaring vinden waarom uw order niet wordt uitgevoerd, neem dan contact met ons op.